نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ولاهوویچ می خواهد خودش را در تورین ثابت کند

ولاهوویچ می خواهد خودش را در تورین ثابت کند

گفته می شود یوونتوس به دنبال فروش دوسان ولاهوویچ است، اما این مهاجم نمی خواهد تورین را ترک کند، به این امید که خود را در تورین ثابت کند.

 

مهاجم صربستانی برای برآورده کردن قیمت 80 میلیون یورویی خود در پایتخت پیمونت تلاش کرده است و اوضاع در این فصل تغییری نکرده است و این مهاجم 23 ساله تنها 5 گل در 867 دقیقه بازی در 14 بازی سری آ به ثمر رسانده است.

 

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که یوونتوس به دنبال فروش ولاهوویچ در ماه‌های آینده است، احتمالاً در ژانویه در صورت یافتن خریدار، زیرا به دنبال حفظ ترازنامه‌های خود و انتخاب یک مهاجم پرکارتر است.

 

همانطور که کوریره دلو اسپورت گزارش داده، ولاهوویچ علاقه ای به ترک یوونتوس ندارد و می خواهد علیرغم مشکلاتی که در این فصل تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری با آن مواجه شد، خود را در این باشگاه ثابت کند.

 

این بازیکن 23 ساله گل های کمی را به ثمر رسانده و دستمزد او در ماه جولای به 12 میلیون یورو خالص در هر فصل افزایش می یابد، بنابراین باشگاه به دنبال تقسیم دستمزد او با قرارداد طولانی تر است.

 

توتواسپوت در این رابطه نوشت:

 

ولاهوویچ در حال حاضر مایۀ نگرانی مدیریت یوونتوس است. حقوق فعلی او 7 میلیون می باشد که در فصل 2025‐26 به 12 میلیون می رسد * و یووه باور ندارد که عملکرد او در زمین توجیه گر فشار حقوق بالای او هست. باشگاه می خواهد حقوق او را متناسب کند ولی علی رغم رابطۀ عالی با ایجنت این بازیکن، نزدیکانش با این پیشنهاد موافقت نمیکنند. یوونتوس همچنان در مورد ولاهوویچ صبور است ولی اگر توافقی حاصل نشود، مجبور به فروش او می شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: